keskiviikko 17. elokuuta 2011

Tällä viikolla...

-löysin Spotifyn uudestaan, enkä tajua miten pystyin olemaan niin kauan ilman. Meillä on nyt premium 2kk Soneran mahtavan tarjouksen ansiosta! Aaaah - rakkautta!

Tääkin löytyi Spotifyn ansiosta :)

- kävin kirpparilla. Myyjä ei aluksi muistanut mua, mutta heti kun tunnisti niin jopas muutti palvelu ystävällisemmäksi. On se vähän väärin että sukunimen perusteella määräytyy palvelun laatu.

- sain luettua vikan kirjotuksiin tulevan kirjan! Ja sitten tekemään muistiinpanoja...

-olen huomannut itseni tosi turhamaiseksi ihan liian usein. Enkä tykkää siitä ollenkaan.

-sain varattua hammaslääkäriajan. En tykkää soittaa oikeen kellekkään. Ajanvarausta olin lykännyt jo kesän alusta... Mutta sain silti ajan ennen kuin täytän 18, eli maksua ei vielä mene :)

-huomasin, että sopivassa muodossa oleva liikunta on kivaa. Mulle kaikki treenaaminen on aina vaikuttanut tosi kurjalta ja siltä, että ainoa tavoite on hyvältä näyttäminen. Nyt kun en oo päässy pyöräilemään pariin päivään niin.. äh, ei oo kivaa. On mukava huomata kuinka voima lisääntyy ja jaksaa paremmin, no, kaiken. Väsymyksen ja ajatustyökin sujuu paremmin :)

-alkaa tanssi! Jesjejsjesjes!!! Äntligen! Oon impronnu mun huoneessa jonkun verran. Ihan vaan siks kun tuntu siltä ja teki jo mieli päästä esiintymään :D Tää taitaa kuitenkin olla mun vika vuosi tanssissa. Ainakin Kemiössä. Sniff :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti