maanantai 22. elokuuta 2011

Kuvatus

Kävin tänään kaupassa, paperikaupassa ja Kemiön Classicissa :)

Ostin korvikset.
Tykkään niistä. Ja olin miettiny ostoa jo jonkin aikaa. Ihan oikeutettua siis..
Tässä näkyy vilahus koulukuvausvaatteista. Nii, ja on piirtopöydälläkin ihan kiva  leikkii :D
Tosiaan. Oli koulukuvauspvä tänään näin. Tais olla vika koulukuvaus ikinä. Tuskimpa missään yliopistossa enää koulukuvia otetaan. Epäilen vahvasti.

Sitten sellanen radikaali asija että luin tällasesta lehdestä(jonka numero oli itse asiassa aika vanha..) väestönkasvusta ja vauvoista. Oon miettiny aika useinkin sitä, että länsimaiden ihmiset hankkii ihan liikaa lapsia ja niille kaikkea mahdollista turhaa tai muuten vaan aika typerää sälää. Myöhemmin niistä lapsista tulee aika satavarmasti ihan samanmoisia kuluttajia kuin kaikista eurooppalaisista. No ehkei satavarmasti kuitenkaan, mutta joo.. Niin, ihmiskunnan pitäisi vähän rajottaa sitä lisääntymistä, eikä murehtia sitä, että suomalaisten syntyvyys ei oo kasvussa(mikä on ilmastonmuutoksen kannalta hyvä juttu). Jos esim. kaikki parit sais vaan yhden lapsen, niin eikös maailman ihmisten lukumäärä puolittuisi? Nice :)

Mä kyllä haluisin ainakin kaks lasta :D

5 kommenttia:

  1. mikä kamera sulla on ? (:

    VastaaPoista
  2. Pakko kommentoida et mä kyl ihmettelen miks niin monet haluu just itse pyöräyttää sen lapsen, miksei adoptoida ennemmin? Jos mä jostain syystä josksus tahdon suvunjatketta niin kyllä adoptoisin sitten... Minkä takia pitäis saada perillinen jolla on just omat geenit? En ymmärrä...

    VastaaPoista
  3. Anonyymille: Käytän kolmea kameraa. Eniten käyttämäni on perheen Nikon D100. Se on ikivanha, mut musta tulee hyvää kuvaa :) Toinen on Olympus µ(en tiiä oliko siinä jotain numeroitakin perässä) ja sekin on jo jonkun vuoden ikänen. Sitten äipällä on Canon Eos luultavasti 550D. Ihan oma järjestelmäkamera ois tosi mahtava, mut hinta hirvittää :D

    VastaaPoista
  4. Sanja: Kyl siinä "ihanomassa" lapsessa on jotain sellasta, äh kun en osaa selittää. Mutta mulle ei adoptoitu oo sama asia kuin omaomalapsi. En kyllä muuten oo mitenkään adoptoimista vastaan. Ehkä se ei oo vaan mulle. En tiedä vielä :)

    VastaaPoista
  5. Niin no, voi olla että mullakin mielipide vaihtuu vielä ;D

    VastaaPoista