perjantai 11. marraskuuta 2011

äöääääöäöäöäöäääääääää

Sain kortin sain kortin saainnn kortiiiiiiiiiiiiin!!!! äääääääää, voi tätä iloa ja onnea :DDD toivottavasti eivät tehneet väärää päätöstä, meinaan virheitä lueteltiin kyl ihan kiva määrä :P

Eli tänään on taksvärkkipäivä ja olin sopinu inssin tähän näin. Sittempä sain pari päivää sit tiedon et opettaja on ajanu sillä autolla peuraa päin. Voi kettu. Autossa ei pintapuolisesti voinu sanoo olevan mitään vikaa. Noo, sit saan viestin, josta mä ymmärsin että inssi on peruttu, mut sitä edeltävät ajotunnit ajetaan.

Ymmärsin siis selvästikin ihan väärin. Piti varmistaa vielä aamulla ku lähdettiin ajamaan Perniöstä Saloon että olikos se inssi nyt tänään vai ei. Mahassa muljahti aika rankasti kun se sano että onhan se. Ennen inssiä olin melkeen varma että oksennan.

Inssinainen ei ollu kiva. Se poltti just ennen ku lähdettiin ja oli muutenki vähän pelottava tai ainaki ärsyttävä. Mitäs siinä sitten, ajelin puol tuntia suht rauhallisilla nopeuksilla(huomattavaa alinopeutta....) ja kritiikkiä tuli mm. vilkun käytöstä, kröhöm :D Mä en ees tajunnu että se oli päästäny mut läpi, mut en kehdannu enää kysyä. Sano vaan että tää koe on nyt sit hyväksytty ja multa meni jotenki kaikki ohi.

Sain ajaa äidin volkkarilla kemiöön :) Aika övernöjd fiilis :)

Modestep - Feel Good

Niin jajajaajjaja oon tykänny aina numerosta 11. Eli olikohan tässä nyt jotain onnea? :) Inssi siis 11.11.11 ja laput käteen klo 11. Hoooo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti