torstai 13. lokakuuta 2011

tärkeetä

No ei sentään. Eipä tapahtunu mitään hammaslääkärikäyntiä suurempaa. Musta on kyllä aina ollu jotenki outoo et niitä pitäis jotenki pelätä. Ei mulla koskaan oo ollu mitään sellasta kammoa. Enemmänki haluun mennä hammaslääkärille/hygienistille, koska ne hoitaa hampaita. Putsaa, oikoo, kertoo miten niitä hampaita hoidetaan. Enkä pelkää, että muhun sattuis mitenkään paljon. Eihän se aina oo kauheen miellyttävää ku joku vieras sörkkii suuta, mut useimmiten ne osaa hommansa. Ne kammot taitaa periytyä vanhemmilta, jotka ite pelkää hammaslääkäriä..

Ehkä jotain vilkkauttakin tähän elämään tulee nyt kun syysloma alkaa tossa huomenna :) (jesjesjesjesjesJESSS!!!) niin ja hups: täytän 18. Mä en vieläkään tiiä et onks täysi-ikäisyys enemmän hyvä kun huono juttu. Mun mielestä lapsena on ollu ihan hyvä olla ja nyt kun pitäis olla sit "aikuinen" nii ei oikeen kiinnosta. Ainakaan mitkään aikuismaiset jutut, yök. Ei mua ne velvollisuudetkaan viehätä(ylläri), ne vapaudet on sit taas ihan ok :D

Alun perin suunnitelmissa ollut sunnuntai Helsingissä on täl hetkellä vähän kiikun kaakun et toteutuuks se :/ meiän majottaja on kipee, joten saa nyt tosiaan nähdä et miten käy koko touhun kanssa. Äh, onko joku kohtalo mua vastaan..

The Temper Trap - Love Lost

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti